Zpotit se, makat, přidej, ještě, na sílu, víc – Mám už dost hurá akcí, které se stále opakují :))))))

Chci vědět jak se sebou pracovat, abych se zlepšoval/a a posouval/a
Pocity a city, cítění, vnímání – to vše potlačujeme, nebo neděláme

Nádech a výdech, zpomalit, uvolnit sebe a mysl

Pocity a cítit to, jak to máme my. Ať se to týká pohybu, jídla, vztahu, cokoliv co si dokážete představit. Naučit, nebo lépe řečeno učit se stále cítit sebe a to, jak co vyhovuje, dělá dobře mě.. To je stále něco co opomíjíme. Dáváme až moc na rady druhých, na to jak co funguje jim. Je to pohodlnější. Je to pohodlnější? Znamená to, že neumíme žít podle nás. Podle toho, jak to máme my.

Pohyb – když chci něco dělat s postavou a tím, jak se v té mé postavě cítím, je málo, když začnu jen podle někoho cvičit. Potřebuji se tím zabývat v každodenním životě. To jak se cítím ve svém těle. Není to jen tak, že oddělím pohyb a sebe a splňuji si to tím, že si „odcvičím, co je potřeba“. Je to víc. Je to spojení se sebou. S tím, co mám kde zlepšit. Kde mám slabiny, kde je napětí. Kdy mám sílu, kdy se cítím slabý/á. Kdy jsem unavený/á, kdy jen líný/á. Tohle rozpoznávání mi pomůže udělat trénink tak jak potřebuji.

A starý přístup je v tom, když se spoléhám na to, že se mám zpotit, mám cvičit hodinu, mám mít nějaký počet cviků, opakování, sérií. Dokud neumím cítit tělo a sebe, v jaké kondici a momentálním stavu se nacházím. Tak tyto věci jsou mi k ničemu. Jdu ještě dál a napíšu, že vás brzdí. Vím to totiž od sebe i klientů. Prožila jsem to několikrát a stále se učím.

Nejdřív ucítit sebe se vším – bolesti, únava, síla… je jedno co si tam dosadíte, hlavně to musí být pravda. Teprve potom se hnete z místa a nebude vás brzdit zranění, nedostatek síly, nemoci, bolesti.
Ucítit, poslouchat, porozumět a dělat věci, které potřebuji k tomu, abych mohl/a dělat to co chci.

Nějaké vedení a kostru potřebujeme všichni. Ale v tom si udělejte prostor pro slyšení svého těla, jak to máte vy. A věřte svým pocitům a ne tomu, co vám tvrdí druzí, že byste to tak měli mít.
V tomto nejvíce ochuzujete sami sebe o progres těla a tím celého sebe.
Přístupem k sobě změníte myšlení a tím můžete pozitivně ovlivnit vše a všechny okolo sebe.
Nebojte se cítit a dělat to, co je vaše a pro vás.

Dobrý trenér dá důraz na to jak se cítíte, pozná, kde máte slabiny, napětí a jak s tím pracovat. Bude vás motivovat, ale vždy zohlední aktuální stav. Bude oporou a zároveň přenechá zodpovědnost za vás na vás. Tím rostete, tím se zlepšujete a znáte čím dál víc sebe :).

I když začnete jedním cvikem obden, 5 min, 10 min něčeho, co vám bude dělat dobře. Uděláte pro sebe víc, než když budete čekat na to až budete mít čas cvičit. Bude stále co dělat, stále práce, stále děti, stále bude někdo vyžadovat vaši pozornost. Je potřeba do svého života zařazovat po kouskách to, co nás drží a z čeho čerpáme energii.
Pokud jste v pravidelném tréninku dávejte pozor na to, jestli umíte vnímat balanc. Když dost posiluji, potřebuji i dost protahovat. Hodně sportu potřebuje kompenzaci – rovnání těla atd…

Pokud vás zajímá více kdykoliv pište, volejte

mail: helena.trenerka@seznam.cz

Tel: 724 768 238

Krásný den

Helena